Forum Forum Zajefajnego OTS Strona Gwna
stwierdziłam, że są do d...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Zajefajnego OTS Strona Gwna -> REGULAMIN i Inne takie na Dark Light Revo
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Czempion



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Czw 15:57, 27 Mar 2014    Temat postu: stwierdziłam, że są do d...

No cóż,wszystkie macie racje! [link widoczny dla zalogowanych] CZY JEST KTOS Z TEGO MIASTA??JAK SIE ZYJE W DORTMUNDZIE, JAKIE TO MAISTO?CZY TRUDNO O PRACE?PROSZE O ODPOWIEDZI... tuczenie dupska w ciepłym biurze?????????????kim wy do cholery jesteście?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co porabiasz w Neapolu?
Dziewczyny jestem 3 dzien na głodowce .Pije sokiwarzywne rozcienczone z woda ,cherbate zielona ,kawe i wode.
[link widoczny dla zalogowanych]

Yreeeeekkk kosmiczna nominacja to też rewelacja [link widoczny dla zalogowanych] igg - 14

Witam wszystkich Prosimy kontaktować się z p. marcin poczytuje ,jest ,czuwa, pamieta i nie chce przeszkadzać w konwersacji Dzis zaczelam 2 tygodniowy okres przygotowujacy do glodowki. Czy ktoś z Was może orientuje się gdzie przenieśli się fryzjerzy z Salonu Regina na Piastowskiej koło Altusa? [link widoczny dla zalogowanych]
rozmiar kontynentalny), którego nie ma w sklepach, więc zdaje się, że z kimś tu jest coś nie tak... dzieki za odp ale boje sie w sumie ..i jeszcze jak brzydko odrosnie paznokiec to juz calkiem nieciekawie a poza tym pare dni temu byłam u fryzjera który dosłownie się przeraził na ich widok... Jestem w tym sama , nie mam , albo nie chcę z nikim o tym rozmawiać . zielona jedz tak jak pisalam,przestrzegaj scisle,nie ma mowy o braku efektu,chyba ze sie podjada :> byłabym bardzo wdzięczna gdybyś mi pomogła bo mam kilka pytań. Moim pragnieniem jest zycz normalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
4 2-litrowe butelki wody mineralnej w Aldi kosztuja 99p (niecaly funt), a w malym sklepiku jedna butelka kosztuje ok £1,50.
nalozyla mi czarne pasemka w duzej ilosci, nie zniszczylo mi to wlosow a kolor sie dlugo utrzymywal...dzis po 7 miesiacach mi sie to dosyc splukało...
są składniki z romantycznymi piosenkami wszech czasów, można od razu posłuchać
[link widoczny dla zalogowanych]
Praca z modelkami w od drugiego tygodnia stażu super instruktorzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam,że to pierwsza w moim życiu farba jaką nałożyłam z czystej ciekawości.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Czempion



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Pi 21:03, 04 Kwi 2014    Temat postu: fajna ,ja bym sobie kupila

Teraz odchudzałam się i biust troszkę zmalał, ale czy to u każdego działa , chyba nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam 0,5 cm i lekarz mi powiedzial ze moga byc problemy z donoszeniem ciazy albo trzeba bedzie mnie zaszyc. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To nie nasza wina.a co do ciepłego biura...to bez komentarza, chętnie napisałabym gdzie pracuje...i zaprosiła Ciebie cochese do naszego oddziału...jeszcze jedno la1rry - jeśli nie wiesz dokładnie ile godzin fakturzystka spędza w pracy to przemilcz ten temat , ok? [link widoczny dla zalogowanych] Życzę Wam wszystkim dziewczyny, żebyście poradziły sobie z tym gównem.
ehhh zabawa na maxa wez swojego 18 letniego syna, bedzie lepiej gdzie jest nacisk na praktykę!! ja jedyny raz w zyciu zabilam pajaka opisalam to wyzej!!!a tak to nigdy zawsze prosze o to innych placze prosze itd az w koncu zabija nie wazne co z pajakiem zrobia byle by nie byl w moim domu badz pracy papa Nie wnerwiam go, czasem rzucam mu coś jak komarów w zimie nie ma i jakoś mnie nie atakuje... magnez, potas i witaminę B compositum piję cyklicznie od lat. [link widoczny dla zalogowanych]
find_me moj tez dosc wysoki ponad 180 powiedz mi z ciekawosci pytam jak rozwiazaliscie np umiejscowienie szafek kuchennych ? Bo jak tak czytam to mam wrażenie że nie wiesz o czym mówisz. Jejuś... Ale wiem, ze taki kurs przygotowujacy u Goethego wielu osobom bardzo pomogl. olioliwia bardzo lubię swoją pracę, poza tym skoro czuję się dobrze, to nie widzę powodów, aby iść na zwolnienie. Cześc dzielne Kobiety! I gratuluje coreczki...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

proszę o szczerą i profesjonalną odp.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzięki za szczerość ! Jeśli są jaśniejsze w niektórych miejscach ( dupcia, kolana ) to czy tam kolor złapie bardziej ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

NAdziejka84 [link widoczny dla zalogowanych] Maaadzik ja też tak myślałam na początku jak Ty teraz, ale zapewniam Cię to nie jest nic strasznego ani wstydliwego, koc na podłogę w łazience, zeby było wygodnie, możesz zapalić świeczki, ja zapalałam takie male, właczałam sobie olivera i to był dla mnie super relax
W ogóle muszę powiedzieć, że lektura Waszych wypowiedzi wzbudziła we mnie bardzo mieszane emocje (od szczerego śmiechu - gdy jedna mówi, że się poszczała ze śmiechu, gdy skakała z 2l. Przecież nie będą się tak wydzierać jak będą starsi... Cze..nie ma sie czym denerwowac..idz na luzie, tak jak na spotkanie z kolezanka tylko zachowaj powage a pytaniami sie nei przejmuj..zawsze pytaja o wyksztalcenie, doswiadczenia zawodowe z poprzedniej pracy no i dlaczego Ty mialabys byc przyjeta na to stanowisko a nie ktos inny??? Lasery,FR,thermage,niestety szkodzą to,jest moje zdanie gdyż sama doswiadczyłam tego. Tak oczywiscie!Czekalam do 6 rano,ale drugi raz tam juz nie dzwonilam tylko od razu pojechalam. [link widoczny dla zalogowanych]
Tak myślalam, że jem za dużo Dlatego trzeba być bardzo ostroznym [link widoczny dla zalogowanych] 4662.html Lekarz jest zadowolony z efektów kuracji, ale: piszcie na forum albo do mnie na maila [link widoczny dla zalogowanych] Prześledziłam go niemal od początku, jestem ciekawa jak potoczyły się losy dziewczyn. Z tego co napisali to są firmy CeCe,LAKME,Toujours,Farma Vita.Nie wiem czy to są dobre firmy.Przyznam że miałam duży dylemat czy wybrać Matrix czy Select i nie wiem czy dobrze wybrałam.Duży wpływ na mój wybór miała obsługa w sekretariacie.W Select tel.odebrała miła pani bardzo kompetentna wszystko wyjaśniła natomiast w Matrix to był jakiś facet który jakość opierał tylko na marce.A ja jako powiedzmy laik w tym temacie niekoniecznie muszę wiedzieć o co chodzi i oczekuje wyczerpującej odpowiedzi.I w select jest minimum dwóch trzech modeli dziennie a w MATRIX pan nie wiedział dokładnie czy na główkach czy na modelach będę pracować.A ostatnia rzecz która mnie przekonała to pewna pani nauczycielka która stwierdziła że w naszej Polsce to wbrew twojej wcześniejszej wypowiedzi liczy się właśnie papierek.Być możę dla kogoś kto planuje swoje życie zawodowe przenieść za granice to Matrix jest idealny ale na nasz polski ryneczek Select też jest ok.A i jeszcze stronkę w necie Matrix ma dużo skromniejszą.Wydaje i się że jako szkoła spoczęli trochę na laurach i że sama nazwa powali każdego na łopatki.
[link widoczny dla zalogowanych] albo inną tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

męczą mnie upławy to właśnie przez tę nadżerkę, ale mój ginekolog mi powiedział że nie mam sie czym za bardzo przejmować, bo z tym można żyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po 3 dniach męczarni zapoznałem się na tutejszym forum z procedurami postępowania i postanowiłem, że sam sobie z tym poradzę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak zaszłam w pierwszą ciążę i odebrałam swoje pierwsze wyniki na toxo, to też się załamałam- IGM i IGG dodatnie. [link widoczny dla zalogowanych] Tak nie można, obudź się dziewczyno.
Mamamagdalena, ja miałam podgrzewacz i używałam go bardzo krótko. ale na Tyszkiewicz się czeka i czeka i zanim zacznie coś mówic to wieki minął, i sie potem okazuje ze nic nie ma do powiedzenia. ja właśnie tak zrobiłam... - cera promieniała Uwazasz, ze kobiety zwiazane z alkoholikami, damskimi bokserami czy hazzardzistami powinny zostac z nimi do konca cierpiac? [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i życzę powodzenia ja mam 156cm ;-//// Jeszcze tu zaglądnę to naprawde jest jakaś masakra , ;'( Nie mam tych kilku miesiecy. Najpiękniejsze jest niewidzialne dla oczu... Na pewno jak ktos ma pieniadze i lubi to robic to warto isc na kurs, ale trzeba pamietac ze nie jest tak kolorowo i od razu fryzjerem sie nie zostanie nawet jak ma sie wielki talent.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a te myjki z masazem rewelacja nigdzie sie z takim czyms nie spotkalam.polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
Służe szczegółami ale już raczej nie na forum. Od kiedy zaczęłam stosować jedno i drugie jednocześnie - pozbyłam się problemu cellulitu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem w trakcie szukania. [link widoczny dla zalogowanych] do kercik, hej żadna z nas nie napisała że Thomas jest beznadziejny-bo tak zrozumiałam Twoją wypowiedź?angel pisze o BMI!!!!
Diagnostyka zespołu cieśni kanału nadgarstka polega przede wszystkim na badaniu klinicznym. cebula jest dobra na włosy. gość122 i Kasia8529 udajcie się do szpitala sylwetka24 trzymam kciuki Wczoraj byłam w salonie WOJTEK ul.Andrzeja Katowice. [link widoczny dla zalogowanych]
Co do ludzi....Pan Doktor bardzo dobrze się mną zaopiekował a personel był bardzo miły ... plast. Ja wymiotowałam po narkozie. Nawet moja kolezanka ma sie wybrac na zamykanie naczyn na nogach bo dowiadywała sie ze to robia i jest duzo taniej niz tu w warszawie. pozatym mozesz cos zyskac i co Ci szkodzi sprobowac??? CZASMAI DODAJE OKREZNYMI RUCHAMI wyszlo mi 2600 t o ostatnie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Czempion



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Wto 8:16, 08 Kwi 2014    Temat postu:

Zdecydowaliśmy się na orbitreka w dużej mierze pod wpływem pozytywnych opinii tu na forum, a zadanie przede mną niemałe - do zrzucenia 25 kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest mnóstwo polskich imion ,i nie są takie złe. albo chociaż jak ma na nazwisko?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

grapka - też miałam koślawość stawu kolanowego, ale da sie wszystko zrobic tym aparatem. [link widoczny dla zalogowanych] Z przodu i na końcach kręcą się, spodnia warstwa jest niemal prosta.
Mogę powiedzieć, że zabrała mi prawie całą młodość - choruję już 13 lat. Nie jestem po tej strone co Ty, bo to ja jestem po rozwodzie, moze nie rozumiem tego co czujesz ale jestem pewna, ze Bog zna Twoje serce, widzi Twoje zmagania i bol i nie pozostawi Cie z tym samej, bede sie upierac, ze zaufanie Bogu i oddanie Mu naszej, przeszlosci, upadkow uleczy nasze rany i pomoze upozadkowac zycie, moze nie zawsze tak jakbysmy chcieli ale na pewno z Bogiem. Najbardziej boje sie nocy i tego zeby taki potwor nie lazil po mojej twarzy.... ile masz lat julii? natura. [link widoczny dla zalogowanych]
Bluzki i swetry dopasowane (ale nie pękające w szwach) a nie luźne ( chyba, że chcesz wyglądać na 10 kg więcej): Jezeli ktos ma problemy z kupnem w aptece tak jak kolezanka proponuje zakupic nawww.allegro.pl 26zł za 2l WLEWNIK GUMOWY. osób. haha ..A ty anka . jaskółka czy jak ci tam jestes zwykłą szmat.ą haha jak masz na imie anka to pewnie jesteś gruba i pryszczata jak.. [link widoczny dla zalogowanych] hel_Jarre_in_Warsaw.jpg polecam Tyle ode mnie powodzenia Mam nadzieję, że nie będziesz miała mi za złe tego, że to napisałam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tutaj przewaznie zakompleksione i zlosliwe jedze siedza[z wyjatkami oczywiscie]
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo odwrotnie my jemy to co on tzn dietetycznie i lekkostrawnie Przynajmniej wlosy nie sa posklejane tak jakby nalozyla na suche wiec lepiej odrazu po umyciu Kwadratowy ale oczywiscie nie nakladaj tony tego Kwadratowy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No faktycznie pusta, ja tak nie miałam ale myślę, że skoro boki masz bardzo twarde to wytrzyma. [link widoczny dla zalogowanych] bo wiem dokladnie co to znaczy.
kazda dieta wymaga jakis wyrzeczen,musisz postanowic ze konczysz z podjadaniem albo kazda dieta skonczy sie fiaskiem,dieta odchudza,ale trzeba jej przestrzegac,nie mobilizują Cie zblizajace sie wakacje? Działa. PROLAKTYNKA, to są normalne odczucia kobiety, która się stara o dziecko, wszędzie widzi brzuszki, mnóstwo brzuszków. spróbuj ją dać na jakąś godzinę albo najlepiej w niej spać. No, fakt, roboty jest nawał, ale to przecież nic nowego, dla żadnego pracownika Żywca, a awans? [link widoczny dla zalogowanych]
Może ktoś z biorących udział w tych dyskusjach, poleciłby jakąś fajną książkę o życiu w kościele, o księżach (nie taką typowo religijną) tylko coś takiego ...........ksiądz też człowiek '-) moze o życiu w seminarium???? Lekarze mówili że taka moja uroda i mam ckliwy jajnik. A co ja będę więcej pisać. dziewczyny, koniecznie przeczytajcie artykuł , który na poprzedniej stronie poleca uułaa mow mi ciociu . no nie wieże
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
14 dnia cyklu zaczął boleć mnie brzuch oraz plecy, jakby mnie przewiało.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Faktycznie w/w objawy sama zauwyżyłam u siebie lecz nie wszystkie PRZYSPIESZONE BICIE SERCA poczułam czytają Wasze komentarze wynikające z OBSERWACJI ORGANIZMU!! [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny!!Ni dajcie się na to nabrać!
sand-dep naprawdę gratulacje!! niestety na drogie mnie nie stac Nie chcę robić awantur,scen itp.alepolubownie nie wchodzi w grę! Koroniewska nie może ważyć 58 kg, jest za chuda, wazy pewnie 52 i to góra. Udaj się jak najszybciej do lekarza, bo jeśli faktycznie zachorować teraz, musisz otrzymać antybiotyk. [link widoczny dla zalogowanych]
Z przyjemnoscia wieczorem wskakuje na orbitreka i ogladam przy tym TV Dzieki tej maszynie poprawicie sobie nie tylko sylwetke i kondycje ale przede wszystkim nastrój Endomorfiny poszaleja a Wy poczujecie sie po protsu lepiej i szczesliwiej 25-30 zł. Z góry dzieki No a bole jajnikow dopiero w tym. Amway Jeśli jednak chcesz zostawić swoje namiary, masz zamiar spróbować zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowejwww.agencja-wsparcie.pl , tam masz wszystkie numery i adres firmy. U mnie sloneczko pracuje na pelnych obrotach,oby tak bylo jak najdluzej to i nastroje bedziemy mialy wysmienite.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kiedyś mój mąż wziął samochodowy odkurzacz i wyłapał wszystkie pająki z iglaków...
[link widoczny dla zalogowanych]
balleyage, czesania i innych zabiegów stosowanych w gabinetach fryzjerskich.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie wiem, czy wy też tak macie, ale dla mnie fryzjer to nie tylko ktoś, kto mi obetnie włosy. [link widoczny dla zalogowanych] Do wody można się przyzwyczaić.
kiedyś ładnie mi sie kreciły a teraz... A widzieliscie jak Kukulska reklamuje wode mineralna na TVN? Zazwyczaj tabletki hormonalne maja takie efekty... Dopiero zaczynam dietę 23 [link widoczny dla zalogowanych]
Brrr.....!!! przy tobie* operacje mialam i skoro 2 miesiace po po jestem zadowolona to dziwne zebym za kilka miesiecy zdowolona nie byla. dostaam doxepin Mam jeszcze pytanie czy masz rowno ostrzykniete usta? Tam się nie pcha, ani nie trwa to przez 3 tygodnie Halina Romik
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
Czempion



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 756
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Wto 8:18, 08 Kwi 2014    Temat postu: chyba nie ma piekniejszej piosenki od GOO GOO DOLLS - Iris..

Wolałabym za rok czy dwa nie powtarzać tego samego.
[link widoczny dla zalogowanych]
no więc? Gdyby w Japonii czy USA tak mi spieprzyli operacje, jak w MODEL - MED, to sami zaproponowaliby poprawki i rekonwalescencje na koszt kliniki, z wielkimi przy tym przeprosinami.
aaa nikt mi nie odpowiedzial na moje pytanie buu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Doszło do migracji kolczyka nie możesz zrobić kolczyka w tym samym miejscu ale piercer napewno bedzie wiedzial jak ominąć bliznę ; [link widoczny dla zalogowanych] czy ktoś ma jakieś informacje o nowym salonie na Karolkowej 50?
5). ........mila Fanka ja wlasnie stosuje ta metode lewatyw co napisalas. 3 łyżeczki Chętnie poznam kogoś (konkretnie: [link widoczny dla zalogowanych]
Czasem nawet 5 l butlę wody przyniosę ze sklepu, a czasem torba wydaje mi się koszmarnie ciężka. Problem nigdy więcej nie powrócił. Rozwód cywilny i unieważnienie kościelnego są to dwie różne sprawy i toczą sie osobno. Troszke się rozpisałam, szczerze mówiąc mogłabym tak pewnie jeszcze pisać,.. Fryzura mało ciekawa, która bardzo średnio się układała. waga 66 kg, wzrost 168, cel 58 kg. ale to mam nadzieje wiesz , a jesli nie do sie dowiedzialas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale w sumie kazdy czlowiek potzrebuje przyjacioł, pa
[link widoczny dla zalogowanych]
hej justus!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zółtka ucierać z cukrem pudrem jak na kogel-mogel. [link widoczny dla zalogowanych] Witajcie!!!!
podczas operacji przecina sie kość, rozszerza na pare cm (zalezy od organizmu i potrzeby) i w to miejsce u mieszcza kostne wiorki (naturalne, pochodzenia zwierzecego). no jestem z Wami juz ponad miesiac. teraz szukam na necie jakichs opasek elastycznych w takim jasno bezowym kolorze ale długich bo na az 26 cm. usiąść i płakać, a w sobotę mam wesele. 1. [link widoczny dla zalogowanych]
50 g.). wtedy myślałam, że zemdleję z nerwów. Postanowiłam sobie go zakupić dla własnego użytku. O 18 wybieralismy się do jego babki,w drodze przypomniało mi się ze nie kupiłam babce piwa,a bez tego nie ma u niej odwiedzin(alkoholiczka czy co???? Nie chcę nikomu szkodzić, na drugi poród tam też się wybieram i dlatego jak nie będzie mi coś pasowało to nie będę już siedzieć cicho- one są tam dla mnie a nie ja dla nich. Wie ktoś gdzie ta pani pracuje obecnie? Jakieś pytania?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Do j44r0.widzisz.u jednych obywa się bez zabiegu a u innych jest konieczna wizyta u lekarza.nie wiem czy jakiś lekarz da ci gwarancję na to że ten pazurek będzie prosto odrastał.mi nie dał i widzę że nie jest on taki jak kiedyś.u nas to rodzinne że mamy takie wrastające pazurki.nawet mój 4 letni syn ma już z nimi problem.tak więc to zależy jak on się tam w palcu usadowi.ale cieszę się że jest i rośnie.musisz sama podjąć decyzję na to co dalej z nim zrobić.życzę powodzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mówię Wam!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255bplm=0%255d%2bget%2bhttp:/34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255b0,22811,1296%255d%2b-%253e%2b%255bn%255d%2bpost%2bhttp:/34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255b0,0,34952%255d]?? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]

No co wy ?? [link widoczny dla zalogowanych] Najlepsze sa klamry VHO ktore zaklada sie u kosmetyczki (ale niewiele ich jest takze w mniejszych miastach moze nie byc ich wcale, np:
u mnie to jest po prostu plaga. Widziałam ją wczoraj u Szymona i o mało z krzesła nie spadłam, ta babka ma sylwetkę, powięszę jej zdjęcie na lodówce i już nigdy jej nie otworzę PAMIĘTAJ! czesc dziewczyny!ja tez bralam gynalgin i po pierwsze tabletke nalezy wyjac ze sreberka(tak jak kazda inna tabletke zapakowana!!)po drugie jezeli macie problem z aplikacja tabletki(ja akurat nie mialam)to polecam przykucnac i zmoczyc przegotowana woda ona sie zrobi wtedy slizga.co do pieczenia i swedzenia to mi przeszlo po 3-4 dniu od brania tabletek(na ulotce pisze ze po ukonczeniu kuracji te objawy przechodza wiec nie ma sie co martwic)i polecam zakladac wkladke higieniczna poniewaz resztki tabletki wyplywaja w ciagu dnia.powodzenia!!! baby a nie macie co robić tylko stekac a tam to kicha a tam to drogo a tam beznadziejnie każda by chciała jak gwiazda wyglądać tylko płótno w kapsie hahahahahahahaha [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] sen_airbrush_legs_tan_glow_nowy_.html Co porabiasz w Neapolu? Mam nadzieję że po jutrzejszej wizycie i zaleconym konkretnym leczeniu uda mi się szybko i bezpiecznie zajść i donosić ciążę Tak więc pomyśl czy warto się troszkę zaangażować zanim pochopnie wyrzucisz tyle forsy? Ja zrobiłam kurs w szkole select w warszawie i mogę z czystym sumieniem polecić innym. A jesli nie jestes tak wymagakjaca to - uzywane w bdb stanie bez wiekszych problemow kupisz za kilkadziesiat zl - poszukaj na allegro nikomu nie życzę takiego bólu, tego się nie da opisać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hmmmm czytam i mi sie włos jeży na głowie, wlasnie rozpocząłem szkolenie, wielka prosba o kontakt osób z okolic szczecina [link widoczny dla zalogowanych] ajentów obecnych lub byłych plissssssss
[link widoczny dla zalogowanych]
Tego samego ranka mialam dziwne bole w podbrzuszu zblizone do bolu menstruacyjnego.A poniewaz takie bole miewalam wczesniej, bo wedlug lekarza moje cialo przygotowywalo sie do porodu, po prostu nie zwracalam na to uwagi. W momencie przelykania nie zastanawiam sie, czy mi smakuje czy nie tylko sie ciesze, ze mu jest dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sama nie mogę się połapać jak to właściwie powinno brzmieć. [link widoczny dla zalogowanych] A słońce faktycznie do czasu naszego porodu mogłoby trochę odpuścić
[link widoczny dla zalogowanych] on/zdjecia_duze.php?zdj=40 Zenada gwarantuje wam, ze bedzie efekt jojo i rozwalicie sobie metabolizm.. Tym bardziej, że wyjeżdzam na 10 dni nad morze i niestety wychodzi na to że musiałabym brać te globulki przez cały wyjazd, co przyznam byłoby bardzo uciążliwe. Lakier new nails, ten hybrydowy, to średnia półka cenowa, może nawet niska, ale jakościowo jest super. [link widoczny dla zalogowanych]
Reklamowana jako dieta-cud narzuca tzw. U nas pobudki ostatnio o 7:30 - 8.00, więc nie jest źle. jezeli bol jest naprwade silny to tylko pomoze przylozenie czegos cieplego do jajnika...... 150 zł. Magdę Szejbal ala - tutaj jest filmik jak to wygląda: Jeśli chodzi o rolki to tez chodze sama ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Zajefajnego OTS Strona Gwna -> REGULAMIN i Inne takie na Dark Light Revo Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin